Pronox Technology - Profesjonalny dystrybutor i dostawca artykułów biurowych oraz szkolnych - Pracujemy Pn-Pt 15:00 - 20:00

Reklamacje i zwroty

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać :


imię i nazwisko,

adres Kupującego,

adres e-mail Kupującego.

datę zakupu.

wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,

do noty reklamacyjnej należy dołączyć dowód zakupu.

SPRZEDAŻ  I REKLAMACJA ODBYWA SIĘ TYLKO DROGĄ POCZTOWĄ - NIE MA MOŻLIWOŚCI  ODBIORÓW ORAZ ZWROTÓW OSOBIŚCIE. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH!


Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.


Wszelkie reklamacje proszę składać drogą mailową na adres: pt@pronoxtechnology.pl


DOTYCZY ZWROTÓW / ODSTĄPIEŃ OD UMOWY:

Rzecz wyprodukowaną na indywidualne zamówienie kupującego, według jego wytycznych. 

Produkt leczniczy w rozumieniu prawa farmaceutycznego, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne wydane z apteki. 

Rzecz, która dostarczona jest w zapieczętowanym opakowaniu, a której po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę. Np.: bielizna osobista, test ciążowy, końcówki do szczoteczki elektrycznej, soczewki kontaktowe, maseczki.  

W przypadku gdy opakowanie jest uszkodzone (pęknięte, przecięte, rozerwane) lub w zwracanym produkcie brakuje części niezbędnych do prawidłowego użytkowania produktu, zastrzegamy sobie - zgodnie z obowiązującym prawem (Art. 34. 4 Ustawy z dn. 30 maja 2014r.) - możliwość pomniejszenia kwoty zwrotu o koszt doprowadzenia przedmiotu do stanu umożliwiającego dalszą odsprzedaż (koszt opakowania, części zamiennych, prania itp.). Prosimy brać to pod uwagę w przypadku ewentualnych zwrotów na zasadzie odstąpienia od umowy.    

Dodatkowe informacje:    

Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem